DAT HEB IK NOU OOK
Ik ben een vroege vogel. Als iedereen in huis nog slaapt, pak ik altijd klussen aan die ik thuis kan doen. De BTW aangifte, de administratie, planning, voorraadbeheer, sociale media, de website, noem maar op. Zo ging ik ’s ochtends om 06.00 uur bezig met de Passie voor Glans website. Huh? Dat dacht ik tenminste. Waar was mijn website? Ik zag ‘m niet online. Ik keek nog een keer. Op de laptop, op mijn mobiel. Nee hoor, niks geen website. Toch maar even een appje naar degene die de hosting in beheer heeft. Dimitri van MediaMet. 06.05 uur; “Goedemorgen Dimitri, kan het zijn dat ik iets verkeerd doe met inloggen of zo. Wat is er aan de hand? Waarom kan ik mijn site niet online vinden?”
Een paar minuten later was het probleem opgelost en mijn website online. Ik kreeg nog een appje in de trant van; “Ik ben nog even bezig met de oorzaak. Als je site straks weer offline is, ben ik dat.” Top toch! Dit is niet de eerste keer dat een technisch probleem aan mijn site of een vraag die ik aan MediaMet voorleg zo prettig, snel, vakkundig en naar tevredenheid wordt opgelost. Ik wil bij dezen melden hoe blij ik ben met mijn hostingservice: MediaMet. De service van dit bedrijf met name van Dimitri is persoonlijk, vriendelijk en snel. Kortom absoluut geweldig!
Wie krijgt er nu om 06.15 uur al bericht terug van zijn hostingservice dat het probleem is opgelost? Ik heb het vermoeden dat niet veel mensen dat kunnen zeggen. Ik verwacht nu niet dat MediaMet altijd met de snelheid van het licht gaat reageren. Dit is natuurlijk heel uitzonderlijk. Wat ik eigenlijk wil zeggen: ik heb hele andere hostingservices meegemaakt. Met een service die bij wijze van spreken het woord service niet eens waard is. Ik vermoed dat zo’n snelle service als deze ook iets aangeeft over hoe betrokken iemand is bij zijn werk. Ik heb het gevoel dat ik met iemand te maken heb die passie heeft voor zijn werk. Ik voel een soort verwantschap, snap je, want dat heb ik nou ook.
( Glansblog #19 | 18 februari 2024 )